If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pavlin079 добре дошъл. От първия ти пост става ясно, че колата ти е най-бързозагряващата в България. От втория, че е най-луксозната. Чакаме сега третия
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
ne vijdam kakvo lo6o ima 4e pi6a s latinski bukvi vsi4ko se rabira i neznam za dizela no benzinovata sabira 5-6 litra antifriz i izob6to tova ne e takav kriteri za zagrqvaneto vse pak raboti samo malkiq krag a tam ima ne pove4e ot 3 litra .
Приятелю,пиши на кирилица,че ще ме начетат заради тебе.Ако не-ще кажа на Йонко да те глоби една каса бира!А иначе споделям мнението на 75 Турбоделта-тия машини са с по около и над 10л антифриз.Няма как на празен ход или ниски обороти да качи работна температура за 5 минути.
Как бре мойта е 6 литра
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
BMW e39 facelift
sega ne 4ete6 pravilno kakto vijda6 kazax 4e 164 i nagore sa nai luksoznite serir ot alfa taka 4e ne si pravi bazici tuk ne si pi6em da se xvalim koi kakava kola kara a kakvot moje da pomogene.
ne vijdam kakvo lo6o ima 4e pi6a s latinski bukvi vsi4ko se rabira i neznam za dizela no benzinovata sabira 5-6 litra antifriz i izob6to tova ne e takav kriteri za zagrqvaneto vse pak raboti samo malkiq krag a tam ima ne pove4e ot 3 litra .
Форума си има все пак правила и е желателно да ги спазваме.Предупреден си!Вероятно следвящия пост на латиница ще бъде изтрит.
Относно това колко антифриз събира,имах 155 т.спарк 2,0 и мога да ти кажа,че като съм сменял кранче на парното,бая над 3л изтече само от половината малък кръг в един леген.Все ми се струва,че тия двигатели са с 9-10л антифриз.Това не е фолксваген с 6-7л!
Нищо лично-ПИШИ НА КИРИЛИЦА!!!
Не ти е добър тона,с който започваш.Никой не те гони,напротив-добре дошъл!НО си има правила.Ако ти е трудно на кирилицата,виж в карето за писане на постове-има кредор-избираш жълтото квадратче и пишеш с латинските букви на кирилица.
Не знам дали си извършвал някакъв лемонт по 164 или само си карал някоя чужда,но има тук хора,които имат поне бегла представа какво е това да си нацапаш ръцете с масло,грес,бензин,нафта и антифриз.Изтрих ти мнението заради неспазване на правилата и не проявявай македонски инат,моля ти се!
Общото количество Антифриз на Алфа 164 Т.С. по каталог го дават да е 7 литра
ако намеря линка ще го постна .
Гриша когато сменя антифриза колата да не беше на баир с муцуната надолу . Питам защото кога аз сменях моя беше така и после парно никакво , умря му ГЗ от студ , след това го преточихме и събра още иколо литър почти - обясниха ми че от наклона е останало въздух в системата около или в радиатирчето за парното и от там - ядове . Пробвай да го преточиш и да го налееш пак .
При мене когато са минусови темераттурите загрява бавно но аз съм на газ и обръщам почти веднага - от там и по бавното загряване .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Бах го на 1 месец Иначе към 70 май почва да става топъл тоя маркуч...
Така като гледам имаш желание в този студ да се занимаваш... Свали термостата и го свари на котлона с един термометър вътре или термодвойка да видиме кога ще почне да отваря.
Можеш да си направиш и друг опит.Вадиш кабелите от датчика на радиатора за перката и палиш да работи.Като стигне към 90* трябва да имаш зверско парно.Даваш двата кабела на датчика на късо и оставяш перката да върти постояно.Ако с охлаждането падне драстично температурата на духалката и тази на мотора под 85* си за термостат.Първите 1-2 минути на мотора температурата може и на 80* да спадне,но после трябва да я възстанови.Нека перката да върти извесно време.Пусни климатроника на HI и вентилатора на 2 на средната духалка.
П.П. и да не забравиш да си вържеш пак кабелите на датчика. Повече от 95* на мотора гледай да не вдигаш.
@pavlin079 има си правила по които се пише във форумите в България . Правила наложени във всички форуми , бихме желали да се съобразяваш с тях .
Моля те прочети тази тема : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=613
И тази тема най-вече : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=5680
В сучая се налага да минем явно на варианта : Ако не знаеш - ще те научим . Ако не можеш -ще ти покажем .
Ако не искаш - ще те принудим .
П.П. @virusalfa & co. Затрийте ми поста после Моля Ви . И без това омазахме темата .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Така като гледам имаш желание в този студ да се занимаваш... Свали термостата и го свари на котлона с един термометър вътре или термодвойка да видиме кога ще почне да отваря.
Можеш да си направиш и друг опит.Вадиш кабелите от датчика на радиатора за перката и палиш да работи.Като стигне към 90* трябва да имаш зверско парно.Даваш двата кабела на датчика на късо и оставяш перката да върти постояно.Ако с охлаждането падне драстично температурата на духалката и тази на мотора под 85* си за термостат.Първите 1-2 минути на мотора температурата може и на 80* да спадне,но после трябва да я възстанови.Нека перката да върти извесно време.Пусни климатроника на HI и вентилатора на 2 на средната духалка.
П.П. и да не забравиш да си вържеш пак кабелите на датчика. Повече от 95* на мотора гледай да не вдигаш.
Тя дори не може да стигне 90 градуса колега,пък и нямам климатроник,а това с котлона много въркаво нещо няма да имам нерви да се занимавам На 90 имам страшно добро парно,но не може да ги стигне тия 90 градуса колата
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
BMW e39 facelift
Общото количество Антифриз на Алфа 164 Т.С. по каталог го дават да е 7 литра
ако намеря линка ще го постна .
Гриша когато сменя антифриза колата да не беше на баир с муцуната надолу . Питам защото кога аз сменях моя беше така и после парно никакво , умря му ГЗ от студ , след това го преточихме и събра още иколо литър почти - обясниха ми че от наклона е останало въздух в системата около или в радиатирчето за парното и от там - ядове . Пробвай да го преточиш и да го налееш пак .
При мене когато са минусови темераттурите загрява бавно но аз съм на газ и обръщам почти веднага - от там и по бавното загряване .
Не бе бате даже беше с муцуната леко нагоре Това е че и антифриза е на минимума трябва да долея,че имам лек теч от радиатора,но много лек,а за обезвъздушаване не съм обезвъздушавал,би трябвало сама да се обезвъздушава като е с разширителен съд,но няма логика да не може да вдигне 90 градуса
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
BMW e39 facelift
Comment